For trygg og sikker levering har vi valgt Posten som vår samarbeidspartner.

FRAKT

Frakt blir beregnet ut i fra varen/varenes vekt/volumvekt. Alle våre varer sendes snarest fra vårt lager i Lierskogen, normalt dagen etter at vi har mottatt din bestilling. Vi leverer kun til Fastlands-Norge. I nettbutikken kan du velge mellom følgende leveringsalternativer.

Servicepakke
Med servicepakke, blir forsendelsen levert til ditt nærmeste postkontor. Du varsles ved meldeseddel og henter pakken på ditt nærmeste poststed. Leveringstid er normalt 2-5 virkedager (enkelte strekninger 6-7 virkedager). Du har mulighet til å spore sendingen på Min side her eller på posten.no. Du mottar ditt sendingsnummer via e-post når pakken er sendt fra vårt lager. Servicepakken dekker hele Norge.

Hjem på døren kveld
Hvis du ønsker å få levert varen hjem på døren om kvelden. Pakken leveres på døren mellom kl. 17.00 og 21.00 på utleveringsdagen. Leveringstid er normalt 2-5 virkedager avhengig av strekning. Hjem på døren dagtid dekker mer enn 50 % av landets husstander. Valget vil automatisk være tilgjengelig i nettbutikken, hvis tjenesten er tilgjengelig der du bor. Du har mulighet til å spore sendingen på Min side her eller på posten.no. Du mottar ditt sendingsnummer via e-post når pakken er sendt fra vårt lager.

Tollpost tyngre gods 
Tollpost tyngre gods, er levering av tyngre varer (pakker som veier mer enn 35 kilo) hjem på døren. Utleveringstidspunkt avtales mellom Tollpost, og deg som mottaker, og varene leveres på anvist sted på bakke/gulvnivå. Varen utleveres mot kvittering, så mottaker må være tilstede ved levering.

ANGRERETT / RETUR

Retur til nettbutikken pr. post 
Når du benytter deg av angreretten må du fylle ut vedlagte angrerettsskjema, og legge sammen med varen du vil returnere. Bruk den vedlagte returlappen på pakken. Det du betalte for varen, vil bli tilbakeført innen 14 dager etter at vi har mottatt varen i retur. Varene skal være ubrukt, og i samme stand og mengde som ved kjøp. Eventuelle merkelapper skal henge på og originalemballasjen skal følge med.
NB! Det er viktig at varen(e) som skal returneres pakkes inn slik at ikke originalemballasjen er og blir ødelagt. Varer som returneres i originaleske som er teipet og har postetikett påklistret vil ikke bli behandlet.

GREEN HILL  gjør oppmerksom på at kjøper ikke kan angre på kjøp av utstyr som er spesielt justert etter vekt og/eller størrelse. Dette gjelder forøvrig alle produkter hvor det er en eller annen form for personlig tilpasning involvert. Kjøper kan heller ikke angre eller bytte kroppsnære plagg som underbukser, truser og rash guards.

REKLAMASJON

Er det feil eller mangler på varen, eller vi har sendt deg feil vare, sender vi deg ny vare. Ved gyldig reklamasjon vil du få dekket returkostnaden. Ta kontakt med Kundeservice før du sender varen(e) i retur. 

BYTTE

Ønsker du å bytte en vare i en annen størrelse, sender du varen i retur til oss sammen med utfylt angrerettsskjema. Bruk den vedlagte returlappen på pakken. Vil du ha et nytt produkt, må du sette en ny bestilling.

Ta kontakt med Kundeservice før du sender varer i retur. (Legg inn informasjon om ordrenummer, hva du skal returnere og dine kontaktopplysninger) Når du har satt ny ordre, blir portobeløpet tilbakeført til kortet du benyttet til kjøpet.

Vi anbefaler deg å bruke Postens Norgespakke eller Smartpost grunnet sporingsmulighet og forsikring.

Av hygieniske årsaker byttes ikke badetøy og undertøy ( boxere, hipsters, truser ol.). Varene skal være ubrukt, og i samme stand og mengde som ved kjøp. Eventuelle merkelapper skal henge på og originalemballasjen skal følge med.
NB! Det er viktig at varen(e) som skal returneres pakkes inn slik at ikke originalemballasjen er og blir ødelagt. Varer som returneres i original eske som er teipet og har postetikett påklistret vil ikke bli behandlet.

FREMGANGSMØTE

1. Ta kontakt med Kundeservice før du sender varer i retur (Velg Retur/reklamasjon/levering) 
2. Fyll ut angrerettskjemaet. Påfør ditt ordrenummer som du finner på fakturaen eller Min side
3. Bruk den vedlagte returlappen på pakken
4. Send varen til S5G Tekstil AS, Stokkerveien 95, 1341 Slependen
5. Innen 14 dager etter at vi har mottatt varen, vil du bli kreditert på kortet du benyttet til kjøpet
6. Vil du ha et nytt produkt, må du sette en ny bestilling